Tisztelt Lakosság!
Jászapátin is megkezdődnek a Kormányablak kialakításának előkészületei.. Az államigazgatási reform kiemelt céljaként jelent meg a Kormányablakok létrehozása azzal a szándékkal, hogy az állampolgárok szempontjából minél több ügyet, minél egyszerűbben, egy helyen -a lakóhelyükhöz legközelebb – tudják elintézni, elindítani. A Kormányablakok a kormányhivatalok integrált ügyfélszolgálati irodái, melyek minden járásszékhely településen helyet kapnak, jellemzően az okmányirodák bázisán. A projekt eredményeként a szolgáltatások színvonala jelentősen javul.
Az állampolgárok 423 féle ügykört intézhetnek hatékonyan, gyorsan, melyből 11 esetében kiegészítő szolgáltatást nyújtanak a kormányablak munkatársai.
Jelenleg a legjellemzőbb ügycsoportok a személyi igazolvánnyal, a jármű nyilvántartással és a vezetői engedéllyel kapcsolatos feladatok a kormányablakok hatáskörébe tartozó, illetve abba nem tartozó ügyekben tájékoztatás nyújtása, továbbá a lakcímigazolvánnyal és a családtámogatással kapcsolatos feladatok.
Az ügyfél beadványait a hivatal bonyolítja le az illetékes hatóságoknál, részletesen tájékoztatva a kérelmezőt az ügymenetről, vagy a hiánypótlásról. Ezáltal az állampolgároknak nem kell több helyre elmenniük, és többféle ügyfélfogadási rendhez igazodniuk. Vannak olyan ügyek, amelyekben a kormányablakok kizárólag tájékoztatást és vannak olyanok, amelyekben szolgáltatást is tudnak nyújtani.
Változtak az ügyintézési helyszínek és a telefonos elérhetőségek!
Az okmányirodai ügyintézés helyszíne: Jászapáti, dr, Szlovencsák Imre út 2.2. és 4. sz. iroda. Telefonszámok: 06/57 540-126
A gyámügyi ügyintézés helyszíne: Jászapáti, Juhász Máté út 2-4.
Telefonszámok: 06/57 795-038
A Kormányablak szolgáltatásaival kapcsolatos további tájékozódási lehetőségek Internetes honlap: www kormanyablak.hu Kormányzati ügyfélvonal: 1818.
A kivitelezési munka ideje alatt magam és a munkatársaim nevében türelmüket és megértésüket kérem!
Tisztelettel: Vári-Nagy Judit hivatalvezető